Pana peste cap!

13 05 2009

Nu mai pot, simt nevoia de o pauza si incerc sa ma regasesc, o singura persoana ma mai poate linistii dar ea este departe acum, imi vine sa tip, imi vine sa cant, imi vine sa fumez ceva, dar ma abtin, imi vine sa dau in tot si sa rup tot ce vad in  fata ochilor, ma comport ca un taur cand vede rosu. M-am saturat de scoala si imi vine sa imi bag p**a in mortii ei, nu mai suport fitele profesorilor, care se cred Dumnezeu. Poate sunt eu idiot si mi se pare tot, dar asta e.

Ma ascund in spatele unor cantece, ma ascund in spatele unor masti, imi vine sa plang, desi nu pot. Vreau sa vad ziua, astept ziua in care voi fi doar eu cu ea, ziua in care ma voi trezii dimineata si ea va fi langa mine, ziua in care voi deschide ochii si o voi vedea dormind, ma voi ridica usor si ma voi duce sa fac cafea, ma voi intoarce in camera cu 2 cani fierbinti, o voi saruta si ii voi spune te iubesc, soarele va intra prin geam si toate problemele vor disparea si cu toate astea tot vreau sa ma razbun pe niste persoane, care au facut anumite lucruri si tot traiesc cu frica ca o voi pierde din cauza distantei …….

Dar eu rezist si voi rezista si voi merge pana la capat, pentru ca aceasta poveste sa aiba un final fericit, pentru ca o iubesc si pentru ca vreau sa fiu cu ea si pentru ca realizez ca in orice relatie exista momente grele, dar dupa ele, rasare soarele….

Actions

Information

Leave a Reply

