Vorbeste daca ai ceva de zis !

31 05 2009

Si zici ca sunt un blogger de kkt si zici ca nu scriu destul de interactiv si zici ca am trafic de cacat. Mai date-n pula mea atunci, ce dracu iti pasa?! Mars in mortii matii si comenteaza la alta casa… auzi domne’ ajung sa fiu comentat de penibili. Scriu cum vreau si despre ce vreau si ma doare in pula daca ma citeste cineva. Am renuntat la principii, am renuntat la prieteni si am ajuns sa traiesc un vis, pentru ca nu mai imi pasa de tine, pentru ca nu mai imi pasa de ei, imi pasa de ea! Da, ai auzit? Sa mori de ciuda, na! Mii de puli belite care imi comenteaza in fata, sau si mai rau, pe la spate. Ma limitez la ea si cine se ia de ea, se ia de mine automat si nu ma duc cu bataie, ma duc cu vorba buna si cu cutitu in spate si stiu ca nu ii place cand reactionez asa si stiu ca ea nu ar vrea sa auda ca gandesc asa ceva, dar ce pot sa promit e ca incerc sa ma schimb, ce pot sa zic, e ca ea m-a schimbat si deja realizez alte lucruri si vad lumea altfel, cand sunt cu ea lumea e lume si nu imi pasa de nimic si de nimeni si totul e roz si frumos si imi rezolv problemele. Si da ca orice om am si eu temeri, principala fiind ca poate o sa o pierd prin reactiile mele si ca poate o sa fac ceva sa o ranesc si deasta incerc sa fac tot posibilul sa ma schimb, sa evit certuri si sa las de la mine. Poate ca sunt eu prost, dar acesta sunt eu si daca nu va convine mergeti pe partea cealalta a strazii….

Actions

Information

Leave a Reply

