Sunt fericit…

17 06 2009

Punctez si eu cateva idei inainte de a ma retrage in barlog. Ah, vorba cantecului ” oh’ happy day…”. Dar nu e. Mai bine incep:

1. Ma bate gandul sa ma mut pe domeniul meu, dar imi este lene, asa ca raman aici(e mult mai comod)

2. Am gasit o tema care imi place cat de cat(so daca nu va place, comentati, va rog, ca oricum nu o schimb)

3. O sa incerc sa scriu mai des, cu toate ca nu cred, lenea e mare si patul e langa pc… (ah, ce viata grea)

4. In final. De ce intrati de pe tagul “puli belite” cand eu nu am nici o legatura cu asta? Si va rog eu mult, nu mai intrati pentru poze cu zoso nud, ca nu o sa gasiti. Multumesc.

Actions

Information

4 responses

23 06 2009
Vania

Ar fi păcat să se mute locaţia tocmai când am găsit-o!…

23 06 2009
arhigfx

Nu o sa se mute, nimic 😉

15 07 2009
Kiss

Vrei sa spui ca unii cauta “puli belite” si “poze cu zoso nud” pe Google si ajung la tine pe blog :)) ?

15 07 2009
arhigfx

din pacate, da… asta vreau sa spun ….

Leave a Reply

