Pierdut in munti…

28 07 2009

Capitolul I – Bucuresti -> Busteni

Totul a inceput la 4 dimineata, m-am trezit, din somnul nedormit, m-am imbracat, am luat rucsacul in spate, am chemat un taxi si am mers la gara. M-am oprit bineinteles la o cafea, pentru ca deh’, la 5 dimineata ai nevoie de cafea, pe urma ma duc sa imi iau 2 toast de la mec, ajung, cumpar, ma urc in tren la 6:00, ies sa fumez o tigare, mai ca pleaca fara mine trenu, ma urc din mers, ajung in conditie buna in compartiment. In jumatate de ora, trenul ajunge la Buftea, unde se urca un amic de-al meu, Stefan, care venea si el pe munte. Totul este ok, pana cand ajungem aproape de sinaia si trenul se opreste brusc, dupa 30 de min primim primele vesti, s-a stricat locomotiva si trebuie sa asteptam sa o repare, dupa ce trec 45 de minute, locomotiva tot stricata, ni se spune ca trebuie sa asteptam alta locomotiva. Intr-un final, vine minunata locomotiva, ne trage pana in Sinaia, unde pleaca. Acum ni se spune ca asteptam alta locomotiva din Brasov, mii de injuraturi zboara catre nasi, cu toate ca nu este vina lor, dar pana la urma, cine ar fi crezut ca ne muta pe toti din Personal intr-un rapid ce deabia ajunse-se in Sinaia. Stam ca sardinele, dar cel putin ajung in Busteni cu bine si ne vedem de drum.

Capitolul II Busteni -> Gura Diham

Nimic de spus, am luat tractorasul 😀 (lene si sictir de cocalari)

Capitolul III Gura Diham -> Poiana Izvoarelor

Dupa 3h de mers(stiu ca e mult, dar am facut pauze multe) ajungem la Cabana Poiana Izvoarelor, unde realizam subit, ca am uitat sa cumparam topor, injuram noi un pic, dupa care ne hotaram sa facem focul cu ce gasim si sa mancam, se duce ista, gaseste lemne, se chinuie 30 min sa le rupa, facem focul, mancam, cabanierul tipa la noi ca acolo nu e zona de camping si ca vin ursi si etc. Eu am renuntat la ideea de cort si ma certam cu omu ista, sa stam la cabana. Pana la urma cedeaza si stam la cabana.

Capitolul IV Noaptea la Cabana Poiana Izvoarelor

Lasam rucsacii sus, coboram sa mancam ceva, sa bem ceva, si sa mai vorbim. A fost misto, mai tripant a fost a doua zi, cand erau peste 200 de copii in fata cabanei….

Poze mai jos 🙂

DSC_1109DSC_1101DSC_1096

DSC_1157DSC_1134DSC_1132

DSC_1082DSC_1073
DSC_1092DSC_1077DSC_1117DSC_1050

Actions

Information

Leave a Reply

